Reklamační řád
Reklamace a záruční podmínky
Délka záruky je vždy uvedena u každého zboží na eshopu, na faktuře, která slouží zároveň jako dodací a záruční list. Záruční doba počíná běžet dnem vystavení faktury. Záruční doba se prodlužuje pouze o dobu, od převzetí zboží do záruční opravy až do doby, kdy byl kupující povinen si zboží převzít. Tedy ne do chvíle, než si spotřebitel zboží vyzvedne, ale do chvíle, kdy byla opravena a spotřebitel si zboží mohl vyzvednout.
Postup reklamace a její vyřízení:
- Kupující doručí na vlastní náklady reklamované zboží na adresu prodávajícího. Prodávající doporučuje zboží k reklamaci dodat včetně příslušenství, dokladů, a pokud možno v původním nebo náhradním obalu. Se zbožím prosíme o předložení faktury, která slouží zároveň jako dodací a záruční list.
- V případě, že při posouzení reklamované vady se zjistí, že reklamace není důvodná, sdělí tuto skutečnost kupujícímu bez zbytečného odkladu, vždy však nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.
- Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Lhůta určená podle dní počíná dnem, který následuje po události, jež je rozhodující pro její počátek. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty nejblíže následující pracovní den.
- Pokud bude reklamace shledaná důvodná, zboží bude dle možností opravano, vyměňeno nebo prodávající vrátí kupujícímu plnou cenu za reklamované zboží.
Záruku nelze uplatnit v následujících případech:
- Vypršením záruční doby
- Mechanické či jiné poškození, neodborné zacházení
- Užívání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry prostředí, pro které jsou určeny, nebo jiným parametrům stanoveným výrobcem
- Zboží bylo poškozeno živly, nebo výpadkem či přepětím elektrické sítě
- Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
Závěrečné ustanovení
Prodávající neručí v žádném případě za škodu způsobenou neodborném používáním zakoupeného zboží.
Prodávající neručí v žádném případě za ztrátu dat, která jsou obsažena v reklamovaném zboží, kdy kupujícímu se doporučuje tyto adekvátním způsobem zálohovat mimo reklamované zboží.